Ada ubi ada batas ada hari boleh ku balas…

 

Malam tadi aku merajuk dgn bie.Tengah syok tengok Titanic tibe² telefon rumah mak mertua aku bunyik.So adik ipar aku Amy  angkat,aku ingatkan siapa.Rupanya bie aku.Haram dia tak panggil aku ke apa ke.Then aku sms dia…

 “ amboi, call rumah tak panggil org pun” 

then dia reply 

“ sorri yang abg antar sms tak bls ingatkan dah tidur” 

actually aku terleka tgk Titanic pulak tu handset pasang vibrator je mana aku nak dgr sms dia masuk.Aku dah mula kecik ati sgt²

 then aku reply lagi sms dia. “ Tak apalah , gudnite,assalamualaikum” masa tu aku tahan je jangan ujan sebab aku tengah tengok titanic dgn adik ipar aku sama biras aku kan,so nanti apa dorang kata bila nampak aku ujan. 

A few minutes later bie balas… “ Kenapa ni yang, tak apalah kalau marah abg.Bye” 

Aku terus je masuk bilik aku even titanic belum abis.At last aku ujan dalam bilik je.Sampai hari ni dari pagi membawa ke saat aku menaip blog ni dia HARAM tak sms aku. 

Biarlah.Aku nak berdiam diri je. 

~ oleh bono201 di Disember 15, 2006.

Tinggalkan komen