Abe nak kawin…

Aku baru terima satu kiriman pos ekspress.Rupanya kiriman dari Abe,sahabat baik aku.Alhamdulillah Abe pun dah sampai serunya.Aku tiba² tersenyum sendiri bila teringat kembali zaman kegemilangan kami 7 tahun dulu. 

Aku hanya mampu menatap kad undangan abe yang cantik.Purple theme.Doaku semoga Abe sentiasa bahagia melayari bahtera rumahtangga bersama lelaki pilihannya Yusnadi Bin Md Yusuf.Nampaknya hajat aku nak menjejakkan kaki ke Jalan Masjid,Kg Tujuh,Tumpat Kelantan tak kesampaianlah,ye.Moga bahgia abe, ingat aku sokmo…

~ oleh bono201 di Disember 16, 2006.

2 Respons to “Abe nak kawin…”

  1. ‘Abe’ ku sangka seorg lelaki, rupanya perempuan melayu terakhir dlm hidup blog master…..:) Nice blog

  2. Hey! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d
    ask. Would you be interested in trading links or maybe guest authoring
    a blog article or vice-versa? My blog covers a lot of
    the same topics as yours and I believe we could greatly benefit
    from each other. If you happen to be interested feel free to send
    me an e-mail. I look forward to hearing from you!
    Fantastic blog by the way!

Tinggalkan komen